Top weekend in Berlin!

28 mei 2017 - Berlijn, Duitsland

Buiten het hard werken in het ziekenhuis geniet ik van een hoop dingen. Ik ben een echt gezelligheid mens en doe daarom graag dingen met ons leuke groepje stagiaires die we hier hebben leren kennen. We komen overal vandaan van Friesland tot Limburg!

Vrijdag was ik lekker vrij. Ik ben samen met Sabine wezen wandelen (training voor de 4daagse) en daarna zijn we samen wezen lunchen! In de avond zijn we zoals bijna iedere vrijdag cocktails wezen drinken met zijn alle. Die zijn hier in Berlijn spot goedkoop en erg veel varianten. Gezellig hebben wij de hele avond gekletst over onze ervaringen in het ziekenhuis maar ook vooral leuke dingen die we thuis hebben mee gemaakt. Na een aantal cocktails zijn we nog een dansje wezen doen op de dansvloer. We dachten het niet laat te maken maar toch waren we pas om half 4 thuis… oeps… ach het is weekend.

Om 10:00 ben ik samen met Sabine wezen shoppen om een nieuwe bikini en een opblaas zwaan te kopen! Echt een leuk ding (zie de foto). We zijn met zijn alle naar de Schlachtersee gegaan een groot meer een uurtje van mijn huis reizen. Prachtig uitzicht en lekkere verkoeling want het was bijna 30 graden. Daar hebben we gezwommen,gegeten, zonnen, muziek luisteren, lezen noem het maar op. Ook was er een boom die 4 meter hoog was waar Dennis vanaf is gesprongen in het water SUPERVET!

Als afsluiter en om te vieren dat we hier al op de helft zijn van ons verblijf zijn wij lekker uit eten gegaan bij een Mexicaans restaurant. Heel veel eten voor een kleine prijs en heel erg lekker! Deze houden we er zeker in. De rest is nog opstap gegaan maar ik had vanochtend (zondag 28-5) een vroege dienst. Maar ik kan maar 1 ding zeggen over dit weekend en sowieso de weekenden in Berlijn:

Happy times come and go, but the memories stay forever!

Liefs,

Carmen

1. Saskia:
    28 mei 2017
    Hé Carrie Fijn Om Te Lezen Dat Je ook net als in Nederland lekker geniet van je vrije tijd. Dat er nog vele leuke weekeinden mogen komen en over 2 weken lekker even naar Nederland xxx mama
  2. Francien:
    28 mei 2017
    Wat heb je een super weekend gehad je kunt ook wel genieten ook al ben je niet hier en dan vergeet je al die andere dingen ook wel weer snel en we kijken allemaal naar je uit over 2 weken je bent al weer op de helft heel veel groetjes van oma en opa