Weekendje naar Nederland

13 juni 2017

Afgelopen vrijdag was het zo ver. Om 04:15 zijn Lincy en ik naar Nederland gegaan voor een weekendje. Toch wel gek om een weekendje weg te gaan naar je eigen land haha. We reisde met een ICE trein, dit zijn erg fijne treinen om lange afstanden mee te reizen.  Helaas hadden we vertraging en haalde we onze overstap niet. Gelukkig wilde mijn moeder ons wel ophalen in Duisburg.

Vrijdag: Op vrijdag heb ik rustig mijn spullen uitgepakt en ben ik in de avond naar familie gegaan en hebben we lekker een stukje zelfgemaakte taart op en eigenlijk heel de avond gekletst. Om 00:00 lag ik in bed. Het was heerlijk om in mijn eigen bed te liggen.

Zaterdag: Op zaterdag ben ik in de ochtend naar papa gegaan. Daar heb ik ook gekletst en naar de vooruitgang van het huis gekeken.  In de middag heb ik Mariska en Ilse van het station gehaald, het was meteen weer gezellig maar we moesten aan de bak. We hebben samen 15 km gelopen om te trainen voor de vierdaagse. Toen zijn we gaan eten en in de avond kwam Romy er nog bij en toen hebben we wat gedronken om te vieren dat ik in Nederland was. Een aantal drankjes en shotjes verder waren we in Denbosch. Daar hebben we tot in de late uurtjes gefeest.

Zondag: Geen commentaar… de kater komt later zeggen ze wel eens ;-)

Ben bij mijn oma op bezoek geweest het was erg leuk om haar weer te zien en daarna ben ik met Jessie (mijn zusje) en Mariska Sushi wezen eten. Erg lekker!

Maandag: Dit was de dag dat we generale training hadden met de jongens en meiden van Grop waarmee wij de vierdaagse lopen. Dus we pakte al onze spullen en trokken ons vierdaagse tenue aan. Deze dag was erg spannend voor ons aangezien wij zelf in onze vrije tijd moeten trainen en daardoor minder kunnen trainen dan de rest. De rest loopt namelijk al bijna een jaar iedere maandag grotere afstanden om te trainen voor de vierdaagse.  Het was een erg gezellige dag maar aan het einde voelde we onze voetjes toch wel heel erg. Maar ik had geen tijd om te rusten want binnen 15 min moest ik al weer in de auto zitten om naar Weeze te gaan. Vanuit daar moesten Lincy en ik weer 6 uur met de trein terug. Door al het gehaast hadden we geen tijd om te eten. En hebben we maar luxe gedaan en zijn we in de ICE trein gaan eten in het restaurant. Om 23:00 waren we thuis en alles voelde weer normaal. Snel ben ik gaan slapen want ik heb vandaag gewoon een ochtend dienst dus  moet ik om 05:00 weer bij bed uit.

Nog maar 24 daagjes in Berlijn waarvan ik er nog 17 moet werken. De tijd vliegt!

Hele leuke ervaring om naar Berlijn te gaan maar kan niet wachten tot ik volgend jaar naar het UMC ga! SUPERVEELZININ….

A goal should scare you a little & excite you a LOT!

1. Mariska:
    13 juni 2017
    Het was super gezellig in NL! De laatste 4 weekjes nog even knallen meid, ik ben trots op je!
  2. Carmen van de Haterd:
    13 juni 2017
    Ik ook op jou heutsie! jij ook nog succes de laatste weekjes
  3. Dhr. de Vries:
    13 juni 2017
    goed dat jullie getraind hebben. Ben de volgende keer weer benieuwd naar je verpleegkundige ervaringen
  4. Francien:
    13 juni 2017
    Weer een mooi verhaal carmen en wat was het leuk om je weer te zien en nu aftellen naar 7 juli en wij komen je ook nog bezoeken dit zijn de laatste loodjes dat lukt jou wel super trots op je groetjes van ons
  5. Saskia:
    13 juni 2017
    Hé carrie fijn dat je weer weekendje thuis was (weet nu wel weer wat voor rommelkont je bent)maar tot over 2 wkn en veel plezier nog in berlijn